بَشیراً و نَذیراً

وَ هو الفَتّاحُ العَلیمُ

بَشیراً و نَذیراً

وَ هو الفَتّاحُ العَلیمُ

بَشیراً و نَذیراً

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته، خوش آمدید
بنده از سال 1386 با پارسی بلاگ وارد دنیای
مجازی شدم و اکنون هم با بلاگ مشغول تاثیر
گذاری بر دنیای حقیقی هستم!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
به نام خدا
پروردگارا زبان ما را به کلام خدا و ائمه ی معصومین (ع) گویا بفرما

 إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِالْعَدْلِ إِنَّ اللّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا
همانا خداوند به شما فرمان مى‏دهد که امانت‏ها را به صاحبانش رد کنید (واجبات را به خدا و حقوق مردم را به مردم)، و چون میان مردم داورى نمایید (در مورد نزاع یا درباره اشخاص و حوادث) عادلانه داورى کنید. حقّا که خداوند شما را به نیکو اندرزى موعظه مى‏کند، همانا خداوند همواره شنوا و بیناست.
سوره ی مبارکه ی نساء آیه ی شریفه ی 58

این وبلاگ در زمستان نود و در ایّام انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی ایجاد شد
در جهت پوشش اخبار ستاد انتخاباتی حجة الاسلام و المسلمین علی عباسی
از وبلاگ قبلی که چند سالی می نوشتم به اینجا کوچ کردم


والسلام

بیاناتی از امام خمینی و رهبر انقلاب به مناسبت انتخابات مجلس نهم:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۸
داود نوروزی

نظرات (۲۷)

طرحی از شهید حسن حسین پور از شهدای مبارزه با گروهک تروریستی پژاکhttp://hoor.blogfa.com/post-31.aspx
پاسخ:
خدایا ما را با شهدا محشور گردان
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۰۷ مردان هور/فتوبلاگ شهدای استان قزوین
سلام...
رتوش و بازسازی تصاویر شهید سرلشگر عباس بابایی(2)
http://hoor.blogfa.com/post-32.aspx
پاسخ:
خدا به شما توفیق دهد
سلام
خسته نباشی برادر
با افتخار در لینک دوستان قرار گرفتید تمایل داشتید ما را هم جزء دوستان حساب کنید
پاسخ:
سلام و ادب ممنون .. چشم
با سلام
خوشحال میشم نظرتون رو در خصوص مطلب جدیدم بدونم
منتظر نظرات شما هستم
پاسخ:
سلام و ادب چشم
با سلام
در مورد اون پست که گفته بودم برپیت
، ببخشید قصد جسارت نداشتم
موفق باشید
خداحافظ
پاسخ:
سلام و ادب خواهش می کنم خدا ببخشد
سلام
جناب آقای نوروزی، خوبید؟
من وبلاگم(قطره های ارزشمند) را به بلاگفا انتقال داده ام
از این به بعد مرا با نام« قطره »بشناس
منتظرتان می مانم
مـــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــکی؟
بــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــه
پاسخ:
تازه دوباره ول به اینترنت شدم به قطره هم میام
سلام مطالبتون مثل همیشه قشنگه از اینکه دیر به دیر سر می زنم عذر خواهی می کنم چون به شهر دیگری رفتم واینجا هنوز موفق به خرید اینترنت پر سرعت نشدم
پاسخ:
تشکر از نظر لطفتان
۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۴۸ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب چرا نظریه ولایت فقیه, تنها شکل حکومت دینى تلقى مى شود؟ به روزم منتظر نظرات شما عزیز می باشم
یا علی
پاسخ:
سلام و ادب چشم
slm duste talabeye aziz, khoob hasti?vaghean ba didan ruhani dar arsehaye mokhtalef makhsusan internet mibinam!

be har hal age ba tabadol link movafeqi,mano ba esme ارسال اس ام اس رایگان
belink begu ba che esmi belinkamet?
hatman behem sar bezan baad nazareto emal kon!movafaq bashi!


پاسخ:
سلام و ادب آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما را دارم چشم فرصت شد لینک می کنم
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۲۳ خادم العباس(ع)
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است ××××ما بر آنیم که این ذکر جهانی گردد
الهم عجل لولیک الفرج انشا الله
سلام وبلاگ نویس محترم وبلاگ قشنگ و مطالب آموزنده ای دارین انشا الله موفق باشید. ممنون میشم به وبلاگ های من سر بزنید و نظر بدین.التماس دعا
یا علی
http://imamashg.persianblog.ir/وبلاگ امام عشق(وبلاگ تخصصی مهدویت و انتظار)
http://atashashg.persianblog.ir/وبلاگ خبری،مذهبی و سیاسی
پاسخ:
سلام و ادب تشکر چشم
با سلام
وقتتون بخیر
وبلاگ مثبتی دارید
ما به شما سر میزنیم
اگر امکان دارد وبلاگ هیئت دارالشفا باب الحوائج مسلم ابن عقیل ع رو هم لینک کنید
http://heyatedaroshefa.blogfa.com/

یا علی مدد خدا نگهدار
پاسخ:
سلام و ادب چشم
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۱ جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری
دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه بسازند، فرزندانمان هرگز در تاریخ نخواهند خواند، امام خامنه ای تنها ماند./ یازهرا

***لطف نموده در نظرسنجی بزرگ انتخاباتی وبلاگ نیز شرکت نمائید.***

http://jalili-saeid.blogfa.com

جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری
سلام دوست وبلاگ نویسم!
در وبلاگ گل رز در خدمت شما هستم با مطلبی با عنوان:
ختم قران در ماه رمضان به شیوه ای متفاوت
جهت شرکت در این طرح جذاب به وبلاگ رزا بداغی مراجعه نمایید.
با احترام - رزا بداغی
www.rozabodaqi.blogfa.com
پاسخ:
سلام و ادب چشم حتماً
سلام علیکم
بروزم
قرآن را بنوشید
nureshie110.blogfa.com
پاسخ:
سلام و ادب ان شاء الله خواهیم نوشید
سلام علیکم و رحمت الله
طاعاتتون قبول درگاه حق

مشتری شرح دعاهای روزانه تون شدیم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام و ادب و احترام علیکم و رحمة الله و برکاته طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه الهی سرفراز فرمودین کلیکتان بروی چشم قلم رنجه و کلیک رنجه فرمودین و نظر هم گذاشتین توفیق مزید
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۰۳ حسام.ک.کوانتوم (وبلاگ فوق سری)
با عرض سلام خدمت شما حاج آقا نوروزی ... ممنون از جهت بازدید و ارائه نظر در رابطه با مطلب علمیه مرتبط با وبلاگ فوق سری... وبلاگ پر محتوا و زیبایی دارید در پناه حق باشید.
پاسخ:
سلام علیکم ممنون در پناه حق
سلام همسنگر گرامی وبلاگ آموزنده ای دارید بهتون تبریک میگم حتما هروقت به روز شدید من هم خبر کنید خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید لطفا نظر دادن فراموشتون نشه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم یاحق
پاسخ:
سلام و ادب و احترام ممنون از نظر لطفتان ان شاءالله توفیق مزید
۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۲:۰۸ جنبش اینترنتی،پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم)
سلام
رسول خوبیها(صلی الله علیه واله وسلم) فرمودند :اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است
گروه اینترنتی رهروان ولایت ، و جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم ) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت( صلی الله علیه و آله و سلم)» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود و همچنین انتشار و بازنشر مطالب مربوط به این جنبش همچون ادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و... ما را در این امر خطیر یاری فرمایند و نام خود را در زمره خادمین پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) ثبت فرمائید .
ضمنا جهت دریافت کد لوگو به آدرس مراجعه فرمائید و پس از درج لوگو ولینک کردن ، در بخش نظرات اعلام نمائید تا پایگاه شما نیز در صفحه جنبش پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) لینک شود
پاسخ:
سلام و ادب چشم در حد بضاعت توفیق مزید
۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۶:۲۰ جنبش اینترنتی،پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم)
سلام
رسول خوبیها(صلی الله علیه واله وسلم) فرمودند :اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا

و هر آنچه در آن است
گروه اینترنتی رهروان ولایت ، و جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم ) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از

تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت( صلی الله علیه و آله و

سلم)» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود و همچنین انتشار و بازنشر مطالب مربوط به این جنبش همچون

ادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و... ما را در این امر خطیر یاری فرمایند و نام خود را در زمره خادمین

پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) ثبت فرمائید .
ضمنا جهت دریافت کد لوگو به آدرس مراجعه فرمائید و پس از درج لوگو ولینک کردن ، در بخش نظرات اعلام

نمائید تا پایگاه شما نیز در صفحه جنبش پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) لینک شود
پاسخ:
سلام و ادب ماجور هستید ان شاء الله
۰۴ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۶ فیزیکفا(پویا و پوریا)
سلام دوست عزیز. وبلاگ عالی داری.
لطفا منو با اسم *در تکاپوی معما* لینک کن.
راستی کد این بنرم رو تو قالبت قرار بده.:


ممنون میشم بیای تو وبلاگم و بگی با چه اسمی لینکت کنم.
بازم بهت سر میزنم.

سلام پیشاپیش فرا رسیدن میلاد فرخنده و مبارک امام رئوف را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند ما را قدردان این نعمت مقدس و جاودانه قرار دهد ....
پاسخ:
سلام و ادب بنده هم به شما و همه این روز شریف و مبارک را تبریک عرض می کنم ان شاء الله
سلام دوست من
با عضویت در سایت ""شاخص نیوز"" مطالب وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و آمار بازدید کنندگان وبلاگ خود را بالا ببرید.
http://shakhesnews.com
پاسخ:
سلام و ادب سایت وزین و کاربردی و خوبی بود ثبت نام کردم و مطلبی هم ارسال کردم توفیق مزید
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۶:۱۵ http://yelooneh.mihanblog.com/
و خداوند، سوال طرح خواهد کرد
اسْتَعْمِلْنى بِما تَسْئَلُنى غَداً عَنْهُ
مرا درکارى قرار ده که فردا مرا از آن بازپرسى مى‏ کنى
»» مفاتیح الجنان/دعای مکارم الاخلاق
پاسخ:
سلام و ادب آمین یا رب العالمین
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۶:۲۳ http://yelooneh.mihanblog.com/
سلام
ما را از دعاتون محروم نکنید
http://yelooneh.mihanblog.com/post/147
اِلهى ما اَلْطَفَکَ بى مَعَ عَظیمِ جَهْلى
خدایا چه اندازه به من لطف دارى.با این نادانى فوق العاده من !!

وَ ما اَرْحَمَکَ بى مَعَ قَبیحِ فِعْلى
و چ‏قدر به من مهربانى،با این عمل زشت من !!

»» دعای عرفه امام حسین علیه السلام
پاسخ:
سلام و ادب تشکر توفیق مزید
شیخنا سلام علیکم و رحمةالله
بسیار مشعوف شدم وقتی متوجه حضور روحانیی بزرگواری چون شما در وب کوچولویم شدم.محبت فرمودید.
نگاهی به وب فاخرتان شادی و نشاط طلبگی را به مخاطب القاء مینماید.
یاعلــی
پاسخ:
سلام و ادب و احترام تشکر از مرحمت و لطفتان .. محبت دارید ان شاء الله خدا قبول کنه و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف توفیق مزید

سلام دوست ارجمند


شهادت جانگداز سه نور از انوار مقدس الهی؛ پیامبرخدا(ص) و دو فرزندش(ع) بر شما تسلیت باد.
امیدوارم در ادامه راه این وبلاگ، موفق و روز بروز بهتر باشید.

>>> آیا جریان صحبت نبیره شیطان با پیامبر(ص) را شنیده‌‌‌اید؟
>>> آیا شما هم دنبال راهی برای خلاصی از عذاب قبر هستید؟
>>> معیار شیعه نزد امام رضا(ع) چیست؟
گل] >>> آیا جریان زن شدن یک مرد را بخاطر توهین به امام مجتبی(ع) شنیده‌‌‌اید؟

شما گرامی را برای خواندن این مطالب و بسیاری مطالب ارزشمند دیگر دعوت می‌کنم.

پاسخ:
سلام و ادب تشکر ماجور باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی